Trading, la teva empresa

Suposo que no descobriré res si dic que en el trading es poden guanyar i perdre diners, res de nou… no? Per tant que us sembla si fem un petit símil?

Podríem dir que cada persona que vol ser trader, que un dia agafa i decideix invertir part del seu capital en un nou camí… és un emprenedor, si, per a mi sí.

Ok, no muntarà cap empresa física, però serà un autònom, treballarà per a ell mateix… i buscarà resultats en la seva feina…

Llavors si un autònom ha de tenir mentalitat d’empresari… perquè un trader no?

Per tant entendrem que és necessari portar un control de les nostres despeses… saber que venem i quin rendiment en trèiem, i si hi ha un producte que no té sortida i ens és deficitari eliminar-lo…

Doncs, potser haurem d’analitzar bé la nostra tipologia d’entrades, veure en quines rendim més, quines menys i si és necessari eliminar-les… no podem ser deficitaris, i igual pels mètodes de treball.

També hem de saber on millor vendrà el nostre negoci, en un centre comercial, en un carrer de pas, en un polígon… depenent el nostre target ens anirà millor en un lloc o altre.

D’igual manera hem de saber en quin tipus de mercat ens mourem millor, per tant elegir el millor mercat on aplicar el nostre mètode, és essencial perquè les entrades funcionin.

I el target de gent a qui ens dirigim? No és el mateix dirigir-se a infants, adolescents, pares, solters, gent gran…

No és mateix treballar a 1 minut, a 5, a 1 hora, a 1 dia, a 1 setmana…

I l’horari… influeix? Clar que sí! Si durant un determinat horari ve més gent a la tenda… procuraràs obrir en aquests moments i tenir tancat en horaris on mai ve ningú, no interessa gastar electricitat, personal, etc… si no es ven.

De la mateixa manera, has d’adaptar el teu horari als moments on hi ha més possibilitats d’executar entrades, és una tonteria estar davant les pantalles totes les hores del dia per a veure si “vens alguna cosa” (executes algun trade), que si un dia n’hi va haver una a les 7 de la tarda… no vol dir que cada dia… Recordem, no hem de ser deficitaris.

I al final, l’objectiu de l’empresari és guanyar diners i poder tenir liquiditat… per tant a part de gestionar correctament els números i saber on està en cada moment, no obrirà una tenda i gastarà tots els diners en stock que si no l’hi funciona, se l’haurà de menjar en patates…

De la mateixa manera, per molt que tinguis el capital… no l’exposaràs tot innecessàriament perquè en dos dies et quedis sense res, sabràs gestionar-lo correctament per cobrir-te força temps i també aprendràs a gestionar correctament les pèrdues i els guanys…

Com podeu comprovar… darrere de cada trader hi ha un emprenedor, aprenem a gestionar-nos correctament.

Deixa un comentari

Translate »